Adriana Błażej psycholog coach

Psycholog i coach

Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie SWPS. Posiada certyfikat profesjonalnego coacha z akredytacją Izby Coachingu uzyskany w Instytucie Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego w Krakowie. Doświadczenie kliniczne zdobywała odbywając praktyki w Szpitalu im. dr. J. Babińskiego na Dziennym Oddziale Psychiatrycznym Rehabilitacyjnym dla Dzieci i Młodzieży. Brała udział w licznych szkoleniach doskonalących umiejętności pracy z drugim człowiekiem, m.in. dotyczących narzędzi terapii schematów, terapii akceptacji i zaangażowania, dialogu motywującego czy pracy z osobami z ADHD i ASD. Swoją pracę poddaje superwizji. 

Rozwój kompetencji i uczenie się jest dla niej ważną zasadą etyczną, którą kieruje się w swojej pracy.

Szczególnie ważna jest dla niej uważność na indywidualne potrzeby każdej osoby, z którą pracuje. Choć czerpie z wiedzy o uniwersalnych mechanizmach psychologicznych, unika narzucania gotowych rozwiązań. Zamiast tego stara się wspólnie z klientem odkrywać jego unikalną drogę, dając przestrzeń na wyrażenie osobistych doświadczeń i emocji.

Swoje doświadczenie zdobywała i rozwijała pracują w działach HR międzynarodowych firm i lokalnych start-upów oraz w organizacjach pozarządowych, m.in Fundacji Pandora, Fundacji Wise Future University, Fundacji Przestrzeń Rozwoju prowadzącej Centrum Integracji Społecznej, gdzie pełni rolę trenera zatrudnienia wspieranego. Od kilku lat coachingowo wspiera w odkrywaniu swojego potencjału i wzmacnianiu kompetencji potrzebnych w procesie zmiany. Prowadzi warsztaty rozwojowe oraz webinary psychoedukacyjne.

W Mindware współpracuje z młodzieżą (wiek 15+) oraz osobami dorosłymi w oparciu o narzędzia terapii poznawczo-behawioralnej. Prowadzi sesje w języku polskim i angielskim. Wspiera w takich obszarach, jak:

  • kryzysy życiowe – w relacji, w pracy, kryzysy rozwojowe, poczucia sensu i braku sprawczości w życiu, kryzys twórczy,
  • trudne relacje rodzinne,
  • samotność i lęk przed samotnością,
  • radzenie sobie ze stresem i trudnymi emocjami, regulacja emocji,
  • chroniczny wstyd,
  • lęk: społeczny, uogólniony, syndrom oszusta, lęk przed odrzuceniem,
  • myśli natrętne i kompulsje,
  • zaburzenia odżywiania,
  • niska samoocena,
  • neuroróżnorodność,
  • wypalenie zawodowe,
  • odkrywanie i wzmacnianie swoich kompetencji,
  • wybór ścieżki zawodowej, budowanie profilu zawodowego,
  • zmiana pracy.