Psychoterapeutka adept w trakcie II stopnia całościowego certyfikowanego studium psychoterapii integratywnej w Polskim Instytucie Psychoterapii Integratywnej MKN, akredytowanym przez European Association for Integrative Psychotherapy, Polską Federację Psychoterapii, Polskie Towarzystwo Psychoterapii Integratywnej i Systemowej oraz afiliowany przez European Association for Psychotherapy.

Absolwentka Integratywnego Studium Rozwoju Osobistego (160h) w Szkole Trenerów Komunikacji opartej na Empatii. 

Prowadzi konsultacje i sesje psychoterapeutyczne:

– indywidualne dla osób dorosłych,

– dla par,

– indywidualne dla młodzieży od 13 roku życia.

W pracy terapeutycznej kieruje się standardami Kodeksu Etycznego Psychoterapeutów, a swoją praktykę regularnie poddaje superwizji, co zapewnia wysoką jakość świadczonej pomocy. 

Jest Certyfikowanym Edukatorem Pozytywnej Dyscypliny od 5 lat pracuje z rodzicami, szkoląc i pomagając skutecznie radzić sobie w relacjach ze swoimi dziećmi. Choć jak sama przyznaje, narzędzia przyswajane w programie Pozytywnej Dyscypliny (np. komunikaty JA, wspierająca informacja zwrotna, czy motywowanie) przydają się uczestnikom w każdej sferze życia, również tej zawodowej.

Jako etnolog, posiada głęboką wiedzę o tym, jak kontekst kulturowy, społeczne normy i wartości kształtują sposób myślenia, emocje oraz relacje międzyludzkie. Dzięki temu potrafi patrzeć na problemy klienta przez pryzmat zarówno indywidualnych doświadczeń, jak i ich zakorzenienia w szerszym kontekście kulturowym.