Regulamin

1 . DEFINICJE POJĘĆ
Pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają:
1. Użytkownik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub osoba fizyczna nieposiadająca pełnej zdolności do czynności prawnych, działająca przez przedstawiciela ustawowego lub opiekuna faktycznego w zakresie określonym przez przepisy prawa, która korzysta z usług oferowanych w ramach strony internetowej dostępnej pod adresem: https://mindware.com.pl/, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje zamówienia usług na rzecz określonych osób fizycznych.
2. Konsument – osoba fizyczna dokonująca zamówienia w zakresie niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z treścią art. 22 z indeksem 1 Kodeksu cywilnego).
3. Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, który nie dokonuje zamówienia w ramach prowadzonej działalności zawodowej (zwany dalej Przedsiębiorcą uprzywilejowanym) – osoba fizyczna dokonująca zamówienia w zakresie niezwiązanym z jej działalnością gospodarczą, gdy z charakteru zamówionej usługi wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, o której mowa w art. 33 z indeksem 1 § 1 Kodeksu cywilnego, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
5. Klient/Pacjent – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba fizyczna będąca osobą małoletnią – jeżeli nie ukończyła 16 roku życia wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego (a w przypadku jego braku – opiekuna faktycznego), gdy ukończyła 16 rok życia, a nie osiągnęła jeszcze pełnoletności wymagana jest zgoda tej osoby oraz jej przedstawiciela ustawowego (w przypadku jego braku opiekuna faktycznego), uczestnicząca lub zamierzająca uczestniczyć w:
a) wizycie w stacjonarnym gabinecie,
b) wideokonsultacji na platformie internetowej.
6. Usługodawca – Magdalena Adamczyk-Kowalczuk prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą MAKadvice Magdalena Adamczyk-Kowalczuk, ul. Szujskiego 6/2, 31-123 Kraków, NIP: 677 247 90 52, działająca pod marką Mindware oraz Mindware Psychoterapia i Rozwój.
7. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta/Pacjenta składane za pomocą udostępnionej przez Usługodawcę ścieżki składania zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy o świadczenie usług.
8. Ścieżki składania zamówienia:
a) przez stronę: https://mindware.com.pl/ za pośrednictwem systemu e-rezerwacji wizyt (oprogramowanie dobrygabinet);
b) przez korespondencję elektroniczną (e-mail) – wiadomość e-mail wysłana przez Klienta/Pacjenta na adres skrzynki elektronicznej tj. kontakt@mindware.com.pl;
c) przez formularz kontaktowy online dostępny na stronie internetowej: https://mindware.com.pl/;
d) przez telefon: (+48) 506 176 922.
9. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem/Pacjentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość z uwzględnieniem wybranej przez Klienta/Pacjenta ścieżki składania zamówienia, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
10. Dobrygabinet – oprogramowanie będące przedmiotem usługi polegającej na udostępnieniu za pośrednictwem sieci Internet w domenie dobrygabinet.com narzędzi informatycznych do zarządzania gabinetami i ośrodkami świadczącymi usługi w zakresie profesjonalnej terapii zdrowia psychicznego, coachingu, terapii logopedycznej, fizjoterapii i innych podobnych. Swifter Software Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu (53-206), ul. Blacharska 26/1, adres e-mail: kontakt@dobrygabinet.com, jest producentem ww. oprogramowania i przysługują mu względem niego autorskie prawa majątkowe. Więcej informacji dot. świadczenia powyższej usługi znajduje się w Regulaminie, dostępnym pod linkiem: https://dobrygabinet.com/regulamin/.
11. Umowa o świadczenie usług – umowa o świadczenie usług zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem/Pacjentem.
12. Usługa – usługa będąca przedmiotem umowy o świadczenie usług zawarta pomiędzy Klientem/Pacjentem a Usługodawcą. Usługi są realizowane w formie stacjonarnej, jednak w uzasadnionych przypadkach za zgodą Stron mogą być realizowane w formie online. Usługami są w szczególności:
a) konsultacja psychologiczna/psychoterapeutyczna (pierwsza wizyta),
b) konsultacja psychologiczna/psychoterapeutyczna (kolejna wizyta),
c) konsultacja psychologiczna/psychoterapeutyczna dla par(pierwsza wizyta)
d) konsultacja psychologiczna/psychoterapeutyczna  dla par (kolejna wizyta)
e) coaching (pierwsza wizyta),
f) coaching (kolejna wizyta),
h) psychoterapia indywidualna,
i) psychoterapia par,
j) warsztaty rozwojowe.
13. Specjalista – psycholog, psychoterapeuta, coach, świadczący na rzecz Klienta/Pacjenta specjalistyczne usługi związane z zakresem wykonywanego zawodu.
14. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz.U. z 2024, poz. 1061 t. j. z późn. zm.).
15. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2024, poz. 1796 t. j. z późn. zm.).
16. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2024, poz. 1513 t. j. z późn. zm.).
17. Ustawa Prawo komunikacji elektronicznej – ustawa z dnia 12 lipca 2024 roku Prawo komunikacji elektronicznej (Dz. U. 2024, poz. 1221 z późn. zm.).
18. Regulamin – niniejszy regulamin wraz ze wszystkimi dokumentami stanowiącymi jego integralną część, w tym w szczególności „Polityką Prywatności”.
2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Regulamin określa rodzaj i zakres Usług świadczonych przez Usługodawcę, warunki ich świadczenia oraz zasady zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie tych usług, jak również tryb postępowania w przypadku niezgodności Usługi z umową, procedurę reklamacyjną oraz odstąpienia od Umowy.
2. Warunkiem skorzystania z Usług jest zapoznanie się z treścią Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Klient/Pacjent wyraża zgodę na wszystkie jego postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna w celu złożenia zamówienia i finalizacji złożonego zamówienia poprzez dokonanie zapłaty.
3. Usługodawca udostępnia Użytkownikowi, Klientowi/Pacjentowi niniejszy Regulamin nieodpłatnie przed rozpoczęciem korzystania z Usługi, a w szczególności przed procesem składania zamówienia. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez jego wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze strony internetowej: https://mindware.com.pl/.
4. Zamówienie Usługi za pośrednictwem narzędzi dostępnych na stronie internetowej do automatyzacji procesów składania zamówienia odbywa się 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok, co nie wyklucza możliwości czasowego ich wyłączenia z przyczyn technicznych.
5. Zamówienie Usługi za pośrednictwem wiadomości mailowej oraz za pomocą formularza kontaktowego online, odbywa się 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok, co nie wyklucza możliwości czasowego ich wyłączenia z przyczyn technicznych.
6. Zamówienie Usługi za pośrednictwem telefonu odbywa się 5 dni w tygodniu: od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 20:00 przez cały rok, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, co nie wyklucza możliwości czasowego ich wyłączenia z przyczyn technicznych.
7. Z Usługodawcą można kontaktować się:
a) pod adresem korespondencyjnym: ul. Szujskiego 6/2, 31-123 Kraków;
b) pod adresem poczty elektronicznej: kontakt@mindware.com.pl;
c) pod numerem telefonu: (+48) 506 176 922.
3. TECHNICZNE WARUNKI KORZYSTANIA ZE STRONY INTERNETOWEJ ORAZ ŚWIADCZENIA USŁUG
1. Korzystanie ze strony internetowej możliwe jest pod warunkiem spełnienia po stronie Użytkownika, Klienta/Pacjenta następujących wymagań technicznych:
a) posiadania urządzenia umożliwiającego dostęp do sieci Internet, wyposażonego w sprawny system operacyjny, np. Windows, Android, iOS;
b) zainstalowania na urządzeniu, o którym mowa w pkt a) powyżej najnowszej, aktualnej wersji przeglądarki internetowej zapewniającej dostęp do zasobów sieci Internet, takiej jak: Internet Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome lub innej kompatybilnej, obsługującej pliki cookies oraz
c) posiadania aktywnego konta poczty e-mail oraz/lub numeru telefonu.
2. W przypadku Usługi wideokonsultacji oprócz wymagań określonych w ust. 1, konieczne będzie wyposażenie urządzenia do odbioru wideokonsultacji w mikrofon, wbudowany głośnik lub słuchawki oraz kamerę internetową.
3. Obowiązkiem Klienta/Pacjenta przed skorzystaniem z Usługi wideokonsultacji jest sprawdzenie czy posiadany przez niego sprzęt spełnia wymogi techniczne określone w niniejszym Regulaminie. W razie wątpliwości co do technicznych możliwości korzystania z Usługi przez Klienta/Pacjenta, należy zwrócić się do Usługodawcy.
4. Usługodawca informuje, że problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące w sprzęcie komputerowym lub innym, z którego korzysta Klient/Pacjent (firewalle – blokady, programy antywirusowe i inne), mogą ograniczyć lub uniemożliwić Klientowi/Pacjentowi dostęp do Usług wideokonsultacji.
5. Ze względu na niezależne od Usługodawcy właściwości sieci Internet oraz sprzętu komputerowego i innych, Usługodawca nie gwarantuje nieprzerwanego i niezakłóconego dostępu do Usługi wideokonsultacji.
4. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
4.1. Rezerwacja usługi poprzez stronę internetową
1. W celu zamówienia Usługi należy wejść na stronę internetową: https://mindware.com.pl/, a następnie wybrać bezpośrednio zakładkę z podstroną Umów wizytę, gdzie znajduje się formularz e-rezerwacji wizyty lub przejść do innych podstron, do tych sekcji, gdzie znajduje się przycisk „Umów wizytę”, po kliknięciu w ten przycisk następuje przekierowanie do podstrony z formularzem e-rezerwacji wizyt lub w przypadku podstrony Umów wizytę, dostępny jest bezpośrednio formularz do e-rezerwacji wizyt oraz dokonać wyboru:
a) miejsca wizyty,
b) rodzaju usługi:
1) konsultacja psychologiczna/psychoterapeutyczna (pierwsza wizyta),
2) konsultacja psychologiczna/psychoterapeutyczna (kolejna wizyta),
3) konsultacja psychologiczna/psychoterapeutyczna dla par(pierwsza wizyta)
4) konsultacja psychologiczna/psychoterapeutyczna  dla par (kolejna wizyta)
5) coaching (pierwsza wizyta),
6) coaching (kolejna wizyta),
c) specjalisty z zaproponowanej listy;
d) terminu realizacji Usługi z dostępnego kalendarza (zgodnie z sugestią „Przejdź do najbliższego wolnego terminu”);
e) następnie po wybraniu wszystkich wskazanych parametrów, należy przejść dalej do uzupełniania formularza o obowiązkowe dane Klienta/Pacjenta:
i. imię,
ii. nazwisko,
iii. telefon,
iv. adres e-mail
oraz dane opcjonalne:
v. wiadomość do terapeuty – informacje, które mają trafić do terapeuty przed spotkaniem.
Na tym etapie, należy zapoznać się ze szczegółami zamówionej wizyty i potwierdzić rezerwację wizyty lub ją anulować. Potwierdzenie rezerwacji wizyty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem Regulaminu oraz Polityki Prywatności. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna dla dokonania czynności związanej z rezerwacją wizyty.
2. Klient/Pacjent dokonując kliknięcia w przycisk „Potwierdzam i rezerwuję” ma świadomość, że zawarcie umowy związane jest z obowiązkiem uiszczenia należnej Usługodawcy zapłaty.
3. Wysłanie przez Klienta/Pacjenta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Usługodawcą Umowy o świadczenie usług, zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu.
4. Po rezerwacji wizyty na wskazany przez Klienta/Pacjenta adres e-mail i/lub numer telefonu zostanie wysłane „Potwierdzenie zarejestrowania prośby o spotkanie ze specjalistą”. W treści wysłanej wiadomości Klient/Pacjent otrzyma informację o konieczności potwierdzenia wizyty przez specjalistę, a także Klient/Pacjent może sprawdzić status lub odwołać spotkanie pod zamieszczonym linkiem. Po przejściu na stronę internetową z ww. linku, Klient/Pacjent może sprawdzić szczegóły swojej rezerwacji. W tym miejscu możliwe jest także odwołanie wizyty po kliknięciu w przycisk „Odwołanie rezerwacji”. Po dokonaniu odwołania wizyty Klient/Pacjent w e-mailu lub SMS-em otrzymuje wiadomość o jej odwołaniu.
5. Po potwierdzeniu wizyty przez specjalistę, Klient/Pacjent otrzymuje e-mail i SMS z potwierdzeniem wizyty. Powyższe stanowi potwierdzenie zawarcia umowy o świadczenie usług na odległość.
6. Po dokonaniu płatności w formie przelewu elektronicznego, kiedy środki pieniężne wpłyną na konto Usługodawcy (w przypadku płatności przez system Przelewy24 automatycznie po otrzymaniu środków przez Usługodawcę), Klient/Pacjent otrzymuje e-mail/SMS z potwierdzeniem wizyty, o którym mowa w ust. 5 powyżej.
7. W przypadku zamówienia wizyty w gabinecie stacjonarnym (dotyczy kolejnych wizyt), jeżeli Klient/Pacjent wybrał opcję płatności w gabinecie (gotówką, kartą płatniczą, Blikiem), płatność dokonywana jest w dniu realizacji Usługi. W przypadku płatności za kolejne wizyty Klient/Pacjent zobowiązuje się do dokonania płatności z odroczonym terminem płatności tj. w dniu realizacji Usługi. Wyjątkiem jest płatność za konsultację pierwszorazową, która następuje wyłącznie w formie przedpłaty. W przypadku braku dokonania płatności za konsultację pierwszorazową w sposób określony powyżej, taka wizyta zostaje odwołana. W przypadku płatności w gabinecie stacjonarnym, Klient/Pacjent otrzymuje e-mail i SMS z potwierdzeniem wizyty, o którym mowa w ust. 5 powyżej.
8. Jeżeli Klient/Pacjent po otrzymaniu e-maila i SMS-a z potwierdzeniem wizyty (ust. 6 i ust. 7) uzna, że nie chce w niej uczestniczyć ma możliwość jej odwołania poprzez kliknięcie w link wskazany w wiadomości e-mail z potwierdzeniem wizyty, po zalogowaniu się do swojej rezerwacji po kliknięciu w przycisk „Odwołanie rezerwacji” lub może odwołać wizytę przez wysłanie SMS, telefonicznie lub e-mailowo. Po dokonaniu odwołania wizyty Klient/Pacjent w e-mailu i SMS-em otrzymuje wiadomość o jej odwołaniu. Odwołanie wizyty możliwe jest na warunkach wskazanych w ust. 10.
9. W przypadku, o którym mowa w ust. 8, gdy Klient/Pacjent dokonał zapłaty w drodze przelewu elektronicznego, Usługodawca zwraca mu środki pieniężne w ciągu 7 dni roboczych na jego rachunek bankowy.
10. Jeżeli Klient/Pacjent nie odwoła wizyty 48 godzin przed umówionym terminem wizyty i nie przyjdzie na umówioną wizytę w gabinecie stacjonarnym lub nie pojawi się na wideorozmowie, to wpłacona kwota w drodze przelewu elektronicznego – nie podlega zwrotowi, z kolei przy dokonaniu wyboru płatności w gabinecie (kolejna wizyta), Klient/Pacjent będzie obowiązany uregulować zaległą płatność z tytułu niewykonania umowy na podstawie art. 471 kodeksu cywilnego, w związku z czym otrzyma od Usługodawcy przypomnienie o obowiązku zapłaty takiej kwoty w terminie 7 dni od jej otrzymania.
11. Osoba zamawiająca wizytę odpowiada za wskazanie nieprawidłowych danych uniemożliwiających realizację zamówienia, w szczególności błędy w numerze telefonu, adresie e-mail, a w razie zamawiania wizyt przez osoby trzecie, a nie przez bezpośrednich Klientów/Pacjentów, za brak przekazania informacji Klientowi/Pacjentowi o zamówionej dla niego Usłudze. W tym zakresie Usługodawca
nie będzie ponosił odpowiedzialności, gdy w wyniku niewyjaśnienia tych okoliczności, finalnie nie dojdzie do realizacji Usługi.
12. Psychoterapia jest umawiana osobiście lub telefonicznie po przeprowadzeniu konsultacji psychologicznej/psychoterapeutycznej.
13. Klient/Pacjent jest zobowiązany do przestrzegania założeń kontraktu terapeutycznego/coachingowego zawieranego za obopólną zgodą ze Specjalistą.

4.2. Rezerwacja usługi za pomocą korespondencji elektronicznej (e-mail)
1. W celu rezerwacji Usługi za pomocą korespondencji elektronicznej, należy wybrać adres e-mail: kontakt@mindware.com.pl, a następnie na wybrany adres wysłać wiadomość mailową.
2. Klient/Pacjent otrzyma odpowiedź zwrotną w ciągu 24 godzin w tygodniu roboczym. Jeżeli po wymianie wiadomości e-mail, Klient/Pacjent zdecyduje się na realizację dalszych odpłatnych Usług, wtedy Klient/Pacjent samodzielnie umawia wizytę w stacjonarnym gabinecie lub w kalendarzu e-rezerwacji i wtedy może też zamówić wizytę online na platformie internetowej.
3. Czynności związanych z rezerwacją wizyty w systemie rezerwacji wizyt, dokonuje Klient/Pacjent. Zastosowanie do procesu składania zamówienia i jego realizacji znajdą odpowiednie postanowienia rozdziału 4.1.
4. Jeżeli Klient/Pacjent nie dokona wyboru ścieżki składania zamówienia przez kalendarz dostępny na stronie internetowej, wtedy Usługodawca wysyła bezpośrednio na podany przez Klienta/Pacjenta e-mail link do podsumowania zamówienia oraz określa mu sposób płatności. Przed potwierdzeniem daty i godziny wizyty, Klient/Pacjent dokonuje akceptacji Regulaminu oraz zapoznaje się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych (w Polityce Prywatności zawarta jest pełna wersja tej informacji). Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna dla dokonania czynności związanej z rezerwacją wizyty.
4.3. Rezerwacja usługi przez formularz kontaktowy online
1. W celu rezerwacji Usługi za pomocą formularza kontaktowego online, należy uzupełnić obowiązkowe pola formularza, a następnie wysłać wiadomość.
2. Klient/Pacjent otrzyma odpowiedź zwrotną w ciągu 24 godzin w tygodniu roboczym. Jeżeli po wymianie wiadomości e-mail, Klient/Pacjent zdecyduje się na realizację dalszych odpłatnych Usług, wtedy Klient/Pacjent samodzielnie umawia wizytę w stacjonarnym gabinecie lub w kalendarzu e-rezerwacji i wtedy może też zamówić wizytę online na platformie internetowej.
3. Czynności związanych z rezerwacją wizyty w systemie rezerwacji wizyt, dokonuje Klient/Pacjent. Zastosowanie do procesu składania zamówienia i jego realizacji znajdą odpowiednie postanowienia rozdziału 4.1.
4.Jeżeli Klient/Pacjent nie dokona wyboru ścieżki składania zamówienia przez kalendarz dostępny na stronie internetowej, wtedy Usługodawca wysyła bezpośrednio na podany przez Klienta/Pacjenta e-mail link do podsumowania zamówienia oraz określa mu sposób płatności. Przed potwierdzeniem daty i godziny wizyty, Klient/Pacjent dokonuje akceptacji Regulaminu oraz zapoznaje się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych (w Polityce Prywatności zawarta jest pełna wersja tej informacji). Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna dla dokonania czynności związanej z rezerwacją wizyty.
4.4. Rezerwacja usługi przez telefon
1. W celu rezerwacji Usługi przez telefon, należy wybrać numer telefonu: (+48) 506 176 922.
2. Jeżeli po przeprowadzeniu rozmowy telefonicznej, Klient/Pacjent zdecyduje się na realizację dalszych odpłatnych Usług, wtedy umawiana jest wizyta w stacjonarnym gabinecie lub online na platformie internetowej.
3. Czynności związanych z rezerwacją wizyty w systemie rezerwacji wizyt, dokonuje Klient/Pacjent. Zastosowanie do procesu składania zamówienia i jego realizacji znajdą odpowiednie postanowienia rozdziału 4.1.
4. Jeżeli Klient/Pacjent nie dokona wyboru ścieżki składania zamówienia przez kalendarz dostępny na stronie internetowej, wtedy Usługodawca wysyła bezpośrednio na podany przez Klienta/Pacjenta numer telefonu SMS z linkiem do podsumowania zamówienia oraz określa mu sposób płatności. Przed potwierdzeniem daty i godziny wizyty, Klient/Pacjent dokonuje akceptacji Regulaminu oraz zapoznaje się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych (w Polityce Prywatności zawarta jest pełna wersja tej informacji). Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna dla dokonania czynności związanej z rezerwacją wizyty.
5. CENY USŁUG I FORMY PŁATNOŚCI
1. Za realizację Usług objętych przedmiotem zawartej pomiędzy Usługodawcą a Klientem/Pacjentem umowy o świadczenie usług, pobierana jest opłata w wysokości określonej na stronie internetowej: https://mindware.com.pl/. W przypadku e-rezerwacji wizyty cena usługi jest wyszczególniona przy rodzaju usługi. Ceny określone są w kwotach brutto.
2. Klient/Pacjent dokonuje płatności za zamówione Usługi, adekwatnie do wybranej formy płatności:
a) Przelewy24 – system płatności internetowych dla dokonywania płatności w celu finalizacji procesu zamówienia Usługi. Na przelewie w polu „Tytuł” zostanie automatycznie wygenerowany numer płatności. Dokonanie płatności w sposób wskazany powyżej stanowi podstawę do realizacji wybranej Usługi na rzecz Klienta/Pacjenta. Więcej informacji dot. Przelewy24: https://www.przelewy24.pl/regulamin;
b) płatność gotówką bezpośrednio w gabinecie stacjonarnym – Klient/Pacjent w przypadku wyboru takiej formy płatności dokonuje płatności w dniu realizacji Usługi w gabinecie stacjonarnym, po przeprowadzonej wizycie do rąk osoby wyznaczonej przez Usługodawcę na recepcji (ta forma płatności nie dotyczy konsultacji pierwszorazowych);
c) płatność kartą płatniczą bezpośrednio w gabinecie stacjonarnym – Klient/Pacjent w przypadku wyboru takiej formy płatności dokonuje płatności w dniu realizacji Usługi w gabinecie stacjonarnym, po przeprowadzonej wizycie na recepcji (ta forma płatności nie dotyczy konsultacji pierwszorazowych);
d) płatność Blikiem bezpośrednio w gabinecie stacjonarnym – Klient/Pacjent w przypadku wyboru takiej formy płatności dokonuje płatności w dniu realizacji Usługi w gabinecie stacjonarnym, po przeprowadzonej wizycie na recepcji (ta forma płatności nie dotyczy konsultacji pierwszorazowych).
3. Dokonując zapłaty za Usługę Klientowi/Pacjentowi w zależności od wybranej formy płatności wydawany jest paragon lub faktura (płatność przelewem elektronicznym, płatność dokonywana przez Przedsiębiorcę lub na życzenie osoby fizycznej – istnieje konieczność wcześniejszego poinformowania Usługodawcy, że taka osoba żąda wystawienia faktury).
6. NIEZGODNOŚĆ USŁUG Z UMOWĄ
1. Jeżeli Usługa jest niezgodna z umową, Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może żądać doprowadzenia do jej zgodności z umową. 
2. Usługodawca może odmówić doprowadzenia Usługi do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności Usługi z umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Usługodawcy. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Usługodawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Usługi z umową oraz wartość Usługi zgodnej z umową.
3. Usługodawca doprowadza Usługę do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili, w której Usługodawca został poinformowany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę uprzywilejowanego o braku zgodności z umową i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy uprzywilejowanego, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia Usługi do zgodności z umową ponosi Usługodawca.
4. W przypadku niezgodności Usługi z umową, Konsumentowi lub Przedsiębiorcy uprzywilejowanemu przysługuje także prawo do złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
a) doprowadzenie do zgodności Usługi z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;
b) Usługodawca nie doprowadził Usługi do zgodności z umową;
c) brak zgodności Usługi z umową występuje nadal, mimo że Usługodawca próbował doprowadzić Usługę do zgodności z umową;
d) brak zgodności Usługi z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z żądania doprowadzenia Usługi do zgodności z umową;
e) z oświadczenia Usługodawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Usługi do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy uprzywilejowanego.
5. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Usługi niezgodnej z umową pozostaje do wartości Usługi zgodnej z umową. Jeżeli umowa stanowi, że Usługi są dostarczane w częściach lub w sposób ciągły, przy obniżeniu ceny należy uwzględnić czas, w którym Usługi pozostawałyby niezgodne z umową.
6. Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany nie może odstąpić od umowy, jeżeli Usługi są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności Usługi z umową jest nieistotny.
7. Usługodawca nie jest uprawniony do żądania zapłaty za czas, w którym Usługa była niezgodna z umową, nawet jeżeli przed odstąpieniem od umowy Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany z niej faktycznie korzystał.
8. Usługodawca jest zobowiązany do zwrotu ceny jedynie w części odpowiadającej Usłudze niezgodnej z umową oraz Usłudze, której obowiązek dostarczenia odpadł wskutek odstąpienia od umowy.
9. Usługodawca ma obowiązek dokonać zwrotu Konsumentowi lub Przedsiębiorcy uprzywilejowanemu ceny należnej wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy uprzywilejowanego o odstąpieniu od umowy lub obniżeniu ceny.
10. Usługodawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
11. Szczegóły związane z odpowiedzialnością Usługodawcy za zgodność Usługi z umową uregulowane są w Rozdziale 5b ustawy o prawach konsumenta.
12. Informacje dotyczące zmiany Usługi przez Usługodawcę są dopuszczalne na warunkach określonych w Rozdziale 5b ustawy o prawach konsumenta.
7. REKLAMACJE DOTYCZĄCE FUNKCJONOWANIA STRONY INTERNETOWEJ
1. Usługodawca podejmuje działania w celu zapewnienia właściwego działania strony internetowej i zobowiązuje się do usuwania na bieżąco wszelkich nieprawidłowości w jej funkcjonowaniu, które zostaną zgłoszone przez Użytkowników/Klientów/Pacjentów.
2. Użytkownik/Klient/Pacjent może poinformować Usługodawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu strony internetowej poprzez wysłanie stosownej informacji na adres e-mail: kontakt@mindware.com.pl.
3. W wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 2 powyżej, Użytkownik/Klient/Pacjent powinien podać swoje imię, nazwisko, adres do korespondencji (w tym adres e-mail), a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem strony internetowej.
4. Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni od dnia jej wpłynięcia.
8. ODSTĄPIENIE
1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia, poprzez wysłanie na piśmie stosownego oświadczenia na adres Usługodawcy, tj. ul. Szujskiego 6/2, 31-123 Kraków lub za pomocą adresu e-mail: kontakt@mindware.com.pl. 
2. Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:
a) świadczenia Usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości.
3. W przypadku odstąpienia Konsumenta od Umowy za pomocą poczty elektronicznej, Usługodawca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy za pomocą poczty elektronicznej.
4. W przypadku odstąpienia od Umowy o świadczenie usług na odległość, umowę taką uważa się za niezawartą, a strony zobowiązane są zwrócić to, co sobie na jej podstawie wzajemnie świadczyły.
5. Usługodawca dokona zwrotu wartości Zamówienia, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia przez Konsumenta od Umowy.
6. Przedsiębiorcy uprzywilejowanemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy na takich samych zasadach jak Konsumentowi.
9. POZOSTAŁE ZASADY KORZYSTANIA ZE STRONY INTERNETOWEJ
1. Użytkownik/Klient/Pacjent, korzystając ze strony internetowej zobowiązany jest w szczególności do:
a) niedostarczania i niepowielania treści zabronionych przez przepisy prawa, tj. takich, które mają charakter obraźliwy lub wulgarny, nawołują do przemocy lub do innych działań sprzecznych z prawem lub dobrymi obyczajami, albo które naruszają dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
b) korzystania ze strony internetowej zgodnie z jego przeznaczeniem i niezakłócający jego funkcjonowania, a także w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Użytkowników,
c) niewykorzystywania strony internetowej do przesyłania lub zamieszczania w ramach strony niezamówionej informacji handlowej (spamu),
d) korzystania z całości treści zamieszczonych na stronie internetowej wyłącznie na użytek osobisty,
e) korzystania ze strony internetowej w sposób zgodny z Regulaminem, właściwymi przepisami prawa oraz ogólnymi zasadami korzystania z Internetu.
10. DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES
Zasady przetwarzania danych osobowych i wykorzystywania plików cookies zostały opisane w Polityce Prywatności.
11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Zdjęcia oraz wszelkie materiały, które zostały zamieszczone na stronie internetowej są własnością Usługodawcy lub zostały użyte przez niego za zgodą ich właścicieli (przeniesienie własności praw autorskich, licencja, inne). Wykorzystywanie ich w celach komercyjnych bez zgody Usługodawcy jest niezgodne z prawem i zabronione – ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 2022, poz. 2509 t. j. z późn. zm.).
2. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma możliwość, w szczególności:
1) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy,
2) skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
Szczegółowe informacje związane z pozasądowymi sposobami rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument znajdzie na stronie internetowej https://www.uokik.gov.pl./. Konsument ma także prawo skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL. Platforma ma pomóc w rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami w zakresie pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z umowy o świadczenie usług.
3. W stosunku do konsumentów i przedsiębiorców uprzywilejowanych spory sądowe wynikające w związku ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i z wykonywaniem zawartych umów, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. z 2024, poz. 1568 t. j. z późn. zm.)
4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
5. Data opublikowania aktualnego Regulaminu: 29.01.2025 r..
12. ZMIANY REGULAMINU
1. Usługodawca respektuje wszelkie prawa przysługujące Użytkownikom zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
2. W przypadku, gdy obowiązujące przepisy przyznają Konsumentom korzystniejsze, obligatoryjne uregulowania niż te przewidziane w niniejszym Regulaminie, odpowiednie postanowienia Regulaminu zostają automatycznie zastąpione przez te przepisy prawa i są wiążące dla Usługodawcy.
3. Z zastrzeżeniem zdania następnego Usługodawca zastrzega sobie, w zakresie dopuszczalnym przez obowiązujące przepisy, prawo do dokonywania zmian i modyfikacji niniejszego Regulaminu z istotnych przyczyn związanych z technicznym bądź merytorycznym aspektem funkcjonowania strony internetowej, w tym w szczególności w przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa. Do zamówionych Usług stosuje się postanowienia Regulaminu obowiązujące w momencie złożenia żądania zamówienia. Zmiany Regulaminu będą zgłaszane Użytkownikom na stronie internetowej.
4. Wszelkie zmiany do Regulaminu stają się skuteczne w chwili ich zamieszczenia na stronie internetowej, o ile nie zastrzeżono inaczej.
5. Po ukazaniu się na stronie głównej strony internetowej lub w innych miejscach do tego przeznaczonych informacji o zmianach w Regulaminie, Użytkownik powinien niezwłocznie zapoznać się ze zmianami, gdyż aktywacja na stronie internetowej po takim ogłoszeniu stanowi akceptację nowej treści Regulaminu przez Użytkownika.